BLOGGER TEMPLATES AND Gaia Layouts »

Thursday, 3 May 2012

Assalamualaikum.
salam Jumaat semua.
hari kebaikan.
penghulu segala hari.
Antara Sunnah hari Jumaat :)




jum kite amalkan :)

alhamdulillah..
setelah lama bercuti sempena cuti sem
maka berakhirlah ia.
now!
permulaan sem baru.
azam pon kne baru.
hehe..biasa la kan.
amik tauladan akan perkara yang da lepas2.
apa yang buruk tu ditinggal kan.
apa yang baik tu harus diteruskan :)
mood hari ni pon macam suram je..
maklom la...duduk berdua je kat rumah.
roomate yang lain semuanya belum balik.
masuk2 je rumah hilang segala penat.
sebab da ternampak katil.hehe
#berehat sebentar.
bawak beg yang sangat besar dengan isi nye yang penuh.
cam ni la contoh nye. :P

#sangat berat.
macam nak patah pinggang bawak naik ke tingkat 4 :(

tapi sekarang,adalah masa untuk mengeluarkan segala apa yang 
ada didalam nya.
Ya Allah..tuhan je yang taw betapa 
banyak nak kemas..
sempottt!
insyaAllah.
petang nanti nak pi berurusan di  bank pula.
belum buat i-daftar ni.
lambat daftar kena denda pulak tu.
#duit

Sekarang ni apa je yang tak pakai duit.
semua memerlukan duit.
CONTOHNYA
*accident kena keluarkan duit.
yelah.
sebab nak baiki motor atau kenderaan yang rosak.
apa lagi? 
*tekak kena ulser? merokok..

wiii....lagi la kan..
diantara penyebab nye,,
merokok bagi kaum yang merokok tu..
ade ke kebaikan merokok????
cer jawab...
ok ok..
dah2 ..
karang tak sempat pulak nk pi bersiap2..
pi mana?
la...
kan da ckp tadi..nak pi berurusan dgn bank.
bagi kaum adam...anda jangan lupa
menunaikan fardu kifayah anda :)
dapat pahala taw. 
bagi kaum hawa..jangan la asyik terbongkang je.
ishh...tak sopan sungguh..
jum la kita amal kan amalan sunat pada hari jumaat :)

Wassalam :)




0 comments: